31 May 2011

What a day....


Hurmm...
Kadang-kadang, hati terase sayu sangat..
Kenapa? terasa? tersinggung?
Maybe..aku nie agak sensitive..tp nape org xpenah nak jaga hati aku?
Dengan siapa harus meluahkan perasaan ini?
Aku perlukan dia di sisi aku...
Tetapi..sanggup ke dia nk dengar luahan perasaan aku?
I need someone shoulder to cry...
Aku sangat berharap..dia ade di sampingku...
Sayang, dengar lah rintihan ku ini..
Ia amat terseksa n tersekat di kerongkong ku..
Hanya berkelip mata..cebisan itu akan berderai jatuh...

Tapi kenapa hati ku sayu...
Ia berpunca dari kau sayang...
Aku sanjung kau, aku sayang kau, tapi kau luka kan perasaan ini..
Aku akan sentiasa berdoa, agar kau boleh berubah..
Kerna, aku sangat menyayangi mu dan aku akan sentiasa di sisi mu, walau ape jua...

your love...

No comments:

Post a Comment