26 May 2011

Aku dan Dia....

Cinta Hati Ku.....

Aku kenal die di gelanggang futsal...(member aku punya kawan)
Aku tak sangka yang aku boleh suke dekat die...
Kenapa aku cakap macam tu?
Sebab aku tertarik dengan kenakalanya...
Aku tau, die jenis yg chicky2..suka kacau2 gurls...

Bermula la episode cintaku... (PART 1)

Macam mana aku boleh dapat number hp die??

Member aku yang bagi...aku xmintak pun..
Aku juz ckp kat member2 aku, yang aku suke tengok die..(tetarik dengan lengan die) haha...tough ok!
x disangka pula member aku nie tetibe je bg number die thru sms..aku agak terkejut gak la...tetibe member aku nie, sms no die..kot2 silap send sms ke?? aku pun diam je la...
Lalu, member aku nie pun, text aku, ask me to sms DIA?? what?? never do dat ok!!
Aku xde la sms die on the spot bile aku dapat number die..malu la beb! Aku xpenah buat mcm tu kat mane2 guys...hehe
After 2-3 days..baru aku memberanikan diri setelah member2 aku nie memberi kata semangat..haha *poyo je kan*
Member2 aku nie siap tolong create kan ayat lagi..untuk aku bg sms dekat dia..
Fuhhh...berpeluh gak la masa type text tu... dalam hati 'leen,pls cool ok!!'
After tekan je button SEND...mula la hati tu dup..dap..dup..dap... adehh die reply ke sms aku??
Lame gak la tunggu die reply sms aku...time tu, aku memang dh hampa gile...tp aku masih cool.. *Think Positive*
At last...malam tu..dia reply jugak sms aku...yeayyy!! happy....senyum sampi ke telinga ok!! *xbole bla ok*

Ok...to be countinue... Kisah Aku dan Dia episode cintaku (Part 2).... :)

No comments:

Post a Comment