25 May 2011

I hate u!



Kisah percintaan aku yang selalu gagal!


aku punya jalan percintaan semuanya sadisss.. xde yang happy ending...
aku start bercinta pn lepas sekolah..time sekolah tu ade la tp cinta monyet kaple pn seminggu dua pastu break n frust..haha


1st boyfriend, aku pn xingat mcm mane aku kenal die, sbb dh lame sgt... die nie aku ngat baik sgt..tp harammm..playboy pn ade gak...nk kate hensem xpn biase je..tp aku sedih ngan mamat nie sbb die x appreciate aku langsung..bile susah cari aku..pastu bla mcm tu je (aku mls nk cite ape yg dibuat kat aku..sbb benda dh lepas pn)...

Few years gak la aku single...

2nd boyfriend aku nie, aku kenal dari kawan aku punye bf punye kawan..
Agak lama la aku ngan die almost 3 years..
aku xtau sama ade time tu aku betul2 sayang kat die ke ape..sebab ape aku ckp cm nie..
sbb ntah la..aku sendiri pn xdapat nk describe...

Tp kami break dgn cara yg sgt ngek la..bahase paling cun aku bole bagi...
sbb die nie mmg ngek..bla mcm tu je senyap ntah idup ke mati aku pn xtau..gara2 jeles sbb aku dok chatting ngn kawan die..

Sekian lama die mendiamkan diri..tetibe muncul balik...mimpi ape pn aku xtau..hantar sms kat aku mintak kaple balik..adehh tapi aku xterima die coz..aku xnk die buat aku mcm tu die buat aku dulu...

Aku pn mendiamkan diri bukan dgn mamat nie tapi dgn kawan2 baik ku sekali...


3rd~bukan boyfriend tapi scandal...

Mamat nie aku kenal..kejap je tp sgt memberi kesan yang mendalam...walaupun ia hanya la scandal tp aku sgt menyayangi die..dengan die la bnyak air mate aku jatuh xpernah kering..huhh...tp xpayah cite banyak la psl mamat nie sbb die dh kawen n dh ade baby pn...

Tp..itu la di nama kan lelaki...walaupn sudah berkahwin n mempunyai baby...kenapa mesti cari aku lagi??
nyah ko dlm hidup aku..pls.. i'm begging u...coz i xnk merosakkan rumah tangga org semata-mata kerana cinta...

Setakat ni la percintaan aku yg lama terkubur n menjadi kenangan yg sgt pahit bagi ku....

It's hard to forgive what have they done to me..coz its really hurt me.. (fobia)

Hanya ALLAH S.W.T saje yang dpt membalasnya dgn ape yg mereka telah laku kan kepada aku...

To be continue~ My Love....

No comments:

Post a Comment