21 Feb 2012

Musuh tradisi....

Salam....

Aku ade seorang kawan musuh ye memang memula aku berkawan rapat dengan die..sangat rapat boleh dikate kan macam kalau tak ada die xada la aku...aicehh 

Sebenarnya aku penah cite pasal die nie dalam entry aku dulu..kenapa timbul balik pasal die? ye...sekarang walaupun kami selalu berjumpa tapi kami tidak lagi macam dulu...bile bertembung akan la ada agenda jeling menjeling...come onnnnn gurl u so annoying!

Kenapa aku cakap die sangat ANNOYING or MENJENGKELKAN sebab die nie perasan BAGUS die ingat DIRI DIE PERFECT! aku malas la nak lepas geram dekat dalam FB...nanti orang pikir aku nie tak matang! bukan takut eik..die xde pun FB aku kot ye pon aku nak takut kan!!!!

Cite die bermula dengan office mate aku yang meng-up kan status di dalam FB yang berbunyi begini.....
Benci Bila Ada Yg Busuk Hati...
Selalu Nk Melagakan Kawan Sesama Kawan...
Harap Sesiapa Yg Berkenaan Berubah Ke Arah Kebaikan...
Ok aku difinasikan status ni di tujukan kepada sesiapa sahaja tak kira la kawan die ke, makcik die punya kawan ke, or sesiapa sahaja...kira status ini terbuka kepada sesiapa tak kira bangsa or 1 MALAYSIA....Tup.. Tup...PEREMPUAN NI MEROYAN!! konon-konon status nie berkaitan dengan die...OMGGGGG!! awat hang terasa...selalunya kalau orang nie terasa mesti dia ade buat kannnnnn...sedia maklumla kannnn...siapa yang makan cili die la yang rasa jubor die pedih! geram aku wei....
PEREMPUAN nie siap call mamber office aku nie...pasal status tu wei...adoiiii nampak tak? nampak tak kebodahan diri terserlah..kenapa ko mesti nak call meroyan pasal status tu... kenapa nak tau status tu di tujukan kepada siapa? kalau ko rasa bukan diri ko kenapa ko sangat annoying...siap cakap kenapa ada status mcm tu...and mesti ada orang yang menyampai-nyampai...ok fine! kenapa ko perlu takut kalau ko xbuat...kenapa mesti mentions ade orang yang menyampai-nyampai either si C or si D ...dan kenapa ko cakap xterasa tapi ko insist to know..and kenapa mesti mention kalau ko dah benci or pangkah orang tu ko memang tak nak tengok muke orang yang ko pangkah tu...dan tak boleh bla..kenapa mesti ungkit pasal AKU!! kalau ko dah PANGKAH AKU...aku xHERAN LA BEB!!! aku xpenah rugi sesen pun! tapi aku sangat RALAT sebab aku BAWAK KO MASUK OFFICE NIE!!! wei serious aku memang BENGANG GILA LA NGAN KO...KO NIE RASA DIRI KO TU DAH PERFECT SANGAT TU YANG TAK SEDAR DIRI...KONON DIRI TU BAGUS BAIK ALIM TAPI PERANGAI MACAM BANGSAT! ko dah la culture shock datang dari ceruk...!!! kenapa ko cakap kat kak farid kami pulaukan die?ko saje nak laga-laga kan kami...  xpe bitchy ko mesti jealous kan tengok kami happy happy gelak kat office sebab ko tak dapat join kami kannnn...well hati busuk macam ko memang susah nak ubati..
So, aku doa kan ko cepat la berubah..pasal ko pangkah-pangkah orang tu...aku xheran la..xrugi pun kalau tak kawan dengan ko..sebab ko tu jenis tak reti jaga perasaan kawan sendiri..sesedap mulut je nak tengking-tengking kawan sendiri....opppsss! dengan tunang ko pon ko boleh panggil BABI apetah lagi kawan kawan ko kan... bermegah megah la dengan perangai ko sekarang satu hari ada la pembalasan!! ooo yaaa...cepat-cepat la kawen..aku dengar ko nak resign kan lepas kawen...huhu cepat la masa berlalu, lagi cepat lagi bagus tak payah tengok muka ko macam tikus cencorot tu....
sekian.....

No comments:

Post a Comment