8 Feb 2012

Mengidammm.....

nak galaxyyyyy note nie plissss en.zaed tolong bagi saye present...

aduhhhh....aku dah start dah mengidam barang-barang nie....kalah orang yang tengah pregnant aku ngidam nie...siap termimpi-mimpi lagi...

Aku dah mula boring menguna kan smart phone yang berjenama kambing biri biri hitam nie...

Ya..ya..aku tau...aku baru je pakai Bold 3 nie setahun...tapi di sebab kan BB nie selalu heng2 mcm ape je aku mula la rasa xsuka! yela barang dah boring and dah jatuh chenta kat galaxy note nie kan mula la nampak phone BB nie xbest...lagi pun member2 aku semua yang menggunakan BB nie telah beralih arah ke samsung....habes sape je nak ber-BBM ngan aku kalau member2 aku semua dah tak ade BBM...membazir je kan... baik aku pun tukar phone galaxy note nie...baru lahhhhhh warrrrhhhh sikit kan..hehehe

Tapi aku dah usha dah galaxy note member aku nie...memang cun! puas la tengok sebab screen die yang clear lagi mantopppp....

Sorry der...i xminat iPhone..hehe sebab kebanyakan application iphone semua berbayar and xbole nak share2 dengan hp lain...even nak bluetooth picture pun xdapat ogeyyyy....

So...aku prefer samsung galaxy note or seangkatan dengan nye...xkisah la xdapat galaxy note nie pun xpe...dapat galaxy-SII tu pun dah memadai....huhuhu....

Bila la aku nak dapat duit terpijak lagi nie..boleh la aku grab satu handphone nie...sob sob sob...

~~~~~~~~sedih~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment