14 Feb 2012

14th february......

Salam...

Today 14th february, so couple-couple yang remaja sebok la nak celebrate valentine day arini...and you know what....harga bunga-bunga pun mula la increase dengan mendadak....walaweiiiiii mahal kot bunge 1 bouquet bole mencecah ratusan ringgit..haishh sayangnye duit nak keluar kan semata2 for roses or carnations...opppsss aku orang yang kedekut for pembaziran okey or i'm the typical malay..lalalala

tapi tak semestinya bunga yang boleh di bagi...misalanya teddy bear, chocolate or..or...or...hotel bajet candle light dinner di t.g.i friday mamak stall opsss ni bagi yang kurang bajet la nak sambut kan! huhu


ok..aku memang xpenah sambut pun valentine nie apatah lagi dapat bunga on valentine day nie...sedihh tak?hahaha lagipun sambut valentine day nie kan haaaaremmmmmmm! so better jauhkan la dari sambut valentine nie....ngeh ngeh ngeh....

Tapi aku, tak sambut pun valentine nie.....just raikan anniversary aku dan tunang aku pada 14th february...hahaha! xsangka pulak aku same date ngan valentine....huhhhhh! unplan pun ok kami couple...tetibe je hati tu bergelora nak couple...laalalalala....
Pejam celik pejam celik....dah 1 year aku dengan tunang aku..alhamdullilah...lagi 4 month kalau jodoh di panjangkan oleh Allah kami akan bernikah...amin!

So, aku just plan pegi makan ice cream cake je weekends nie...weee saje menambahkan keberatan aku je kan...ye lepas ni aku harus start diet...semangat! semangat!!!!!!

No comments:

Post a Comment