1 Mar 2012

Adehh.....

Salam...

Okey...picture atas nie bukan aku dapat dr google2 eik...picture nie aku snap sendiri...hehe

Okey nak cite skit pasal picture kat atas nie...kenapa aku post picture nie korang nampak tak gambar ni? Ni dekat office aku iaitu di sebelah table aku means neighbor a.k.a colleague (rakan sekerja) ade ke patut letak pasu bunga kat atas partition tu? wei ko ngat cantek sangat ke semak mata aku wei!

Adehh kalau la jatuh pasu tu pastu kena CPU aku short karen aku kat sini mati kejung aku wei memang aku claim pampasan dari die.... Bengong ko nak keje ke nak bercucuk tanam nie segala benda ko nak letak kat office nyonya bongek betul la....haha!

Aku harap sangat boss aku tegur die supaya remove pasu tu or pasu tu jatuh kena CPU die, die kena short karen biar die jadi macam nie....

hahaha.....memang fap fap fap.....bongek betol.....

No comments:

Post a Comment