7 Dec 2011

My e'Day with Love

27th November 2011... detik 1.30pm, aku selamat jadi tunangan orang...ngeh ngeh....
masa pihak lelaki datang aku masih cool...aku stay kat dalam bilik bersama my BFF..snap snap picture..and aku xtahu menahu pun pasal discussion di antara dua-dua belah pihak....but according tu Panjang aka sleeping partner zaed..serabut gak la nak pilih date for my BIG DAY nanti...haishh

Lepas tarikh di tetap kan dan kedua belah pihak setuju...baru la kakak aku panggil aku turun untuk sarung cincin...haishhh jantung aku macam nak jatuh je....
 time nie..muke nervous

After, sarung cincin oleh bakal mother in law...lega skit la...haha salam2 pun laju2...so, xsempat pun nak snap picture masa salam bakal mak mertua..hehehe

with my Bff's thanks korg sbb dtg...xoxo
 
Actually ade lagi picture-picture masa aku tunang, but yang lain xdapat nk upload... picture aku bersama zaed pun xdapat nak upload....hehehe
 
On 27.11.2011 selamat lah aku jadi tunangan orang....hehe :) alhamdullilah.... 


No comments:

Post a Comment