8 Dec 2011

Movie time!

Salam...

Ok dah lame aku tak tengok movie....so, malam nie..aku ngn zaed planning nak tgk movie dekat pyramid....

Jadi, aku pun pulun la bukak website tgv sunway pyramid nak booking online, aku malas nk Q panjang semata2 nk purchase tiket..so prefer beli online je....

*actually tak nak pun tgk cite nie, tapi ramai yg kate cite nie best so saje la nak tgk*

Ok, so dh decide nak tgk cite Ombak Rindu, since aku peminat membaca novel melayu & termasuk la cite Ombak Rindu nie... Aku pun dah lupe cite nie, sebab time aku baca novel nie masa aku form 5...so bayangkan aku sekarang dh umur 25tahun...yang ingat hanya nama2 watak je..jalan cerita sipi2 je aku ingat...

Kalau Ikot kan zaed, die memang tak nak pun tengok cite nie, tapi atas desakan aku atau lebih tepat lagi..terlalu syg kan aku...die ok je..haha 

Malam nie..same2 kami bergelenangan air mata dalam wayang..hahaha *nak tengok zaed nangis* 

After aku tengok cite nie, aku akan memberi comment ye....ok tata...

No comments:

Post a Comment