9 Dec 2011

Kebab King, Buah mangga!

Halluuuu.....

Ehehe rajin pulak aku update blog....

Ok, nak cite sikit pasal review aku tentang filem Ombak Rindu.....
Bagi aku, ombak rindu dalam novel tu memang la lagi details....tp overall samalam bile aku tengok Ombak Rindu yang telah diolah menjadi movie, ok la...sedih menyentuh jiwa raga....meleleh gak la air mata....(air mata zaed).....

Tapi, aku kurang suke bila izzah tu di lakonkan oleh maya karin...walaupun maya karin try untuk membawa watak tu dengan sebaiknye...tapi if director memilih pelakon yang pure malay lagi menonjol memberi feel yang mendalam....lagi 1, aku kurang berkenan cara maya karin memakai tudung, cara die memakai tudung tu xberape nak cantik..hehehe..(memang la dari segi memegang watak perempuan kampung lepasan spm) tapi jangan la pakai tudung tu menampak kan yang xreti langsung memakai tudung.., bagi aku perempuan kampung mesti la tau kan pakai tudung (paham x maksud aku nie??? ok tak paham xpe just ignore)

Then, Aaron Aziz sebagai Hariz..ok la aku suka...tapi kalau Fahrin Ahmad jadi Hariz lagi best kot...hehehe Aaron Aziz bile pakai Kemeja Besar tu nampak dia dah macam umur 50tahun...hehehe, tapi walaubagaimanapun, aku suka gak la ngan si Hariz ni...sedih siot tengok dia nangis dalam cita tu...touching2

Ermm...Lisa Surihani...woww...she look very gorgeous!! pastu asal muka Lisa Surihani macam Selena Gomez??? hahaha...tpi memang betol wei....zaed pun cakap sama, zaed lagi la suke, sebab dia kan perasan yang Selena Gomez tu girlfriend die..hahaha

Lastly comment pasal Azizah Mahzan tu yang jadi Ibu kepada Hariz...hahaha kelakar la...rambut die macam sarang tebuan pun ade...adehhh tu je comment pasal die...yang lain tu xde..

Akhir kata dari aku, esok sabtu...aku harus korek balik noval2 aku nak cari balik noval ombak rindu tu...nak baca balik!!! hehehehe

Tapi..tapi....memang Touching la....bagi yang berjiwa lembut, berhati lembut (bukan pondan nyahh tu ye...nie di tujukan kepada Lelaki).......

To Panjang:- Ko pergi la tengok movie nie ngan awek ko...tengok ko nangis ke tak! kalau ko tak touching...memang la jiwa ko hitam! hahahaha.......

P/s: Kebab King & Mangga tu...aku beli letak dalam Handbeg bawak masuk wayang, Makan..hahaha!

No comments:

Post a Comment