7 Jul 2011

Picture Tag???

Huhhhh!!

Aku paling benci kalau kat Facebook org tag aku untuk promote barang barang dorang jual secara online, contohnye macam slimming patch la, baju2 la..xpayah la tag aku, coz aku xnk semak dengan notification yang masuk dalam handpone aku...sangat annoying okey!

Ala, leen...kalau ko x add or like page dorang ofcoz la dorang x tag ko...yes i do add or like their page (untuk aku order 1 collagen eyes mask SAHAJA)  bukan untuk benda benda slimming ke baju murah ke dan sesuke hati tag! nie xpaham lak bahasa kalau aku dah tag remove nama aku means aku xnak di tag dekat mana2 picture dorang, nie xpaham paham bahase orang dah remove nama still juga tag balik sampai 5 6 kali..huhhhh! aku memang sangat marah okey! so lastly aku geram n tanpa segan silu UN-FRIEND dengan mereka mereka nie yang semak kan facebook aku...!!

P/s: para-para penjual melalui online, xperlu nak tag nama orang, if dorang berminat dorang akan pergi sendiri ke page korang korang nie and tengok la baju2 yg indah kabar dr rupa itu!

sekian....

No comments:

Post a Comment