29 Jul 2011

29th July 2011.....Happy Birthday to You

Happy Birthday to you.....
Ok, today, zaed punya hari tua..hehe, so aku dah wish dah malam tadi..agak lewat la aku wish, around 12.45a.m, mane taknye line celcom macam harammmm je..xbole terima call in,...
As usual zaed akan call aku before tido...aku takde la terus wish happy birthday...sembang sembang kosong dulu, cite pasal Msia vs S'pore, Ya..kita tewas di tangan s'pore yang main macam babisss....Aku stress ok tengok bola malam tadi! tapi ape ape pon, congrates tu our footballers malaysia yang dah try their best...after sembang sembang, baru la aku wish dia happy birthday dengan ayat ayat jiwang lagi berkarat..*malu* haha...

So, tonite...aku n zaed dah plan nak meet..celebrate his birthday, juz having a lite dinner together and ofcoz ade present untuk dia..but damn! only card je tak ade... :( sedihh, semalam ngat nak pegi beli dekat big book shop...haishh tapi masa aku rush ke big book shop...tetiba masuk je kat dalam, tengok dah packing barang2 dalam tu, aku pun tanya la promoter nie, 'kak, mane  birthday card semua tu', sorry la, tak ade...wtf!!! selalu ade je, bila nak tak ade, aku pun tanya la lagi, 'kak, packing packing nie, nape?nk tutup dah ke? 'eehh...tak de la, nk move dekat sebalh guardian'... dalam hati aku..cettt time aku nak beli barang la pulak, depa ni nak pi pindah randah..hampehhh! , Conclusion die, NO CARD or CARD dapat but a bit late...hee

1st Suggestion dinner for tonite...ngat nak la pegi candle light dinner..aicehhh baru la romentis bangat! makan bersuap suap dengan dilimpahi cahaya cahaya candle dan berlagu kan dengan nyanyian live band..bole la dedicate lagu kan...haha  dalam mimpi okeyyy!!! (fuhhhh...tula banyak sangat baca buku novel dan tengok movie movie jiwang).

2nd suggestion dinner for tonite, t.g.i friday... makan western food...yummy yummy, before start puasa, so kena la bedal makanan yang best2...(still thinking of this place)

3rd or last suggestion dinner for tonite, hahaha cikai sikit la tempat dia, secret recipe jer...sebab aku teringin nak makan lasagna dia, zaed pun suka makan lasagna,..wow yummy yummy melted cheese rolling in my eyes.... (so, akan di pertimbangkan bersama)

Next update, aku akan bagi tau mane tempat dinner yang romantiss bangat aku pilih..hehe

ok..la, nak continue buat keje, sangat busy super dupper lately nie...huhu, sampai nak surf tenet pun tak sempat.... daaa~~~~

No comments:

Post a Comment