25 Jul 2011

Mission aku untuk mencari Present dan dapat kasut yang comel =)

Semalam, aku pergi la the garden untuk mencari birthday present for zaed..
Firstly aku nak ajak la the gulrs hang out and sambil sambil tu bole la mencari present sekali, but all my gurls busy, so..aku pakse la kakak n hubby die teman aku pegi the gardens, bukan aku tak nak pegi sorang sorang, but aku nie ngek skit bab bab nak parking kat mid velly nie, kalau setakat pyramid tu aku ok je la..

So, mission gue, firstly nak pegi adidas  the garden, sebab aritu aku nampak baju polo shirt  Liverpool memang sangat cantek, so ingat nak grab polo shirt tu as birthday present zaed,  but yesterday was my unlucky day, baju tu dah tak ade SOLD OUT...sangat frust okey..coz baju tu sangat limited, aku pergi adidas KLCC pn xjumpe baju tu, juz ade dekat The Garden.. actually aku jumpa baju tu first first dekat LANGKAWI masa aku pegi vacation with family, rase sangat menyesal je tak beli..

So, dengan hampanya, aku cari la present yang lain, i choose for watch...Ye jam, sebab jam tangan zaed dah putus, and kalau  aku beli jam, lagi berbaloi, sebab t shirt bebila pun boleh beli lagi pun dah selalu sangat present bagi t shirt, so lame! yang terkeluar dari kotak fikiran aku... lagi pun if die akan pakai jam tu hari hari, dan bila dia tengok jam tu, sure dia ingat kat aku..haha perasan dan berangan okey...

Aku takde la beli jam yang mahal mahal seperti Fosil, G-shock, o.d.m dan seangkatan dengannya, so aku memilih jam sport yang lasak untuk zaed, sebab sangat sesuai dengan pekerjaan die dan perangai dia yang lasak tu, aku pun belek belek la jam tangan adidas..belik punya belek, aku pun jumpa yang berkenan di hati, tak besar sangat dan tak kecik sangat, memang sesuai untuk orang yang lasak dan agresif seperti zaed..hehe,

So done with the present, ingat nak beli pembalut hadiah and card..tapi malas sangat nak pusing mid velly yang besar tu dengan masa yang cemburi aku tu, sebab kakak aku nak kena pegi sg.buloh pulak dan aku terpaksa ikut..yela, tak kan aku nak balik sorang sorang kot plus naik komuter...scary okey if naik sorang sorang nie...

Tengah jalan jalan, nak pilih nak pegi makan kat restoran restoran fast food, tiba tiba.... plup! ooohhhhh shittt! wedges aku putus...waaa sangat malang okey..masa tu dah sampai depan pintu pizza hut, so tak kan nak pegi lari cari kedai kasut kot... so, we all pegi la makan pizza dulu..hehe (sangat untung if aku keluar dengan kakak aku dan hubby dia, makan free) habis je makan, aku pun cari la kedai kedai kasut, xpegi yang jauh jauh pun..around that je, so masuk la NOSE...cisss tak pasal pasal aku kena beli kasut baru...dah la cash tak bawak banyak, nak pegi ATM punya la ramai, lagipun  gaji tak masuk lagi yang ade saki baki gaji bulan lepas je, pastu bulan nie je aku dah beli kasut 2 pasang, sepasang zaed belikan masa jalan jalan dengan dekat mid velly haritu.. so, terpakse la guna credit card..(moral of the story jangan pakai credit card bagi sesiapa yang shopaholic seperti aku) sangat senang okey nak swap..kalau takda ketahanan diri..haha

After beli flat shoes yang agak comel berwarna hitam..aku pun balik (kalau la zaed tau aku beli kasut lagi, sure die membebel, hehe)

Dengan muka yang senyum dan bajet comel (+o+), aku pun balik, duit parking aku belanja..hahaha see how sweetnya saya... (-.-)

Okey, tengok hadiah zaed dah dapat dan aku pun dapat gak hadiah dari diri sendiri (kasut comel)..hehe MEMBAZIR okey! dalam bonet kereta dah ade sekotak penuh kasut ko leen...adehhh..

No comments:

Post a Comment