9 Jan 2012

Annual Dinner

Halluuu....

Last friday office aku di invite oleh salah sebuah Developer yang tersohor di malaysia (aicehh ayat nak kembang je) for dorang punya Annual Dinner, so kami2  nie pulun la nak pegi kan...sapa tak nak pegi...semua dok pulun berangan nak menang Lucky Draw..ala..termasuk la aku pun dok berangan nak dapat gak..haha

Annual Dinner tu bertempat di Marriot Putrajaya yang berthemekan FashionNista Nite...well mesti la harus glamor habes kan...plus we all aritu dapat balik awal semata-mata for nak bersiap2 ke dinner... thanks boss bagi balik awal..hehe *muaxxx*


Kami kena berada di hotel pukul 7pm for register, so aku sampai agak awal gak la around 6.30pm zaed sebab gara2 takut jalan jem..so just nice kami sampai and register bla...bla...tunggu dekat lobby hotel pukul 8pm baru masuk ballroom....aku dapat table No.28 semua staff dari office kami...last year ade gak la mix2 dengan staff developer dapat gak la cuci mata..la ni setable dengan staff sendiri ok gak la..xde la segan sangat sebab dah kenai...

Dinner food concept this year Chinese Food serve cost by cost...aku nie kurang minta makan Chinese Food so makan pun sikit la plus aku pakai dress so kenal la maintain nanti perut boncit lak...dah xcun! haha tapi paling aku suka antara makanan2 yang di hidangkan ialah Butter Prawn...ouuhhhh so yummy sebab udang die besar and sangat fresh and very juicy...(amacam terliur tak korang baca) hehe yang lain2 tu shark-fin soup, ikan bawal besar kedabak masak steam, ayam sesame, abalone, fried rice and last sekali dessert tapi nie semua xbest sgt bagi tekak aku nie...air yang dorang serve orange Sunkist tu jer (better then last year la air masak) tapi ade la carlsberg and wine..tapi agak la korang orang islam nak minum air tu....cehhh!!

For entertainment sambil mencekik makanan..adela few show as fashion show, tarian cha cha, boy band ala2 K-pop yang suara stock kelaut haishh memang tak sedap langsung, sakit telinga woit dengar muka nak bajet2 hensem je tapi suara sumbang wei pegi nyanyi karoke jamban la. *hampehhhhhh*, sama je gak dengan karoke nak nyanyi lagu stock high note je tapi bile tarik...dah macam ayam berkokok je...ermmm pelik2

Yang tak bole bla time LUCKY DRAW memang la UNLUCKY betol la..satu ape pun tak dapat..nak kata voucher Parkson, Samsung Galaxy Tab, Samsung Galaxy Note, Cash RM3k till RM11k satu pun nama aku tak naik..memang lepas nie kena mandi bunga la kalau nak pegi annual dinner..haishhh nama colleague aku je dapat voucher parkson RM200, tak sia-sia die melabur banyak for annual dinner nie dengan membeli semua brand new dari kepala hingga ke kaki..syabas...haha nasib aku xmelabur begitu banyak hanya kasut je *ayat nak sedap kan hati n jeles* huhhhh.... tak pe, next year kalau ade rezeki lagi and masih berkhidmat di company nie lagi..insya'Allah dapat la tu..paling tak pun cash RM10k aku dah bersyukur dah..huhuhu

So, company dinner kali nie memang xberbaloi langsung bagi aku, penat je aku pegi set rambut stock nak cun2..haish....next year aku kena pkai baju colour merah menyala bagi ong skit name aku tuh..huhh kbye!

No comments:

Post a Comment