9 Jun 2011

eee....x bestnye!

09.06.2011
Boring giler...
Dah few months gak la, aku xbz langsung kat office... 1stly tu best gak la, sbb bole relax2 kat office..tp bile dh lame-lame..naik jelak lak aku duduk kat office, dr pkl 9 pagi till 6 p.m..hurghh!!

Nak sembang pn..xde geng..so duduk je la depan pc aku nie...layan fb (sigh*), surf internet pn boring gak..nk explore ape pn dh xtau..

Kadang2 tu email2 gak la ngan member2 PPP aku tu, tp dorg pn bz gak, xkan asik nk layan aku yg dalam keadaan bosan gegile nie...hurmmm rase nk jerit je duduk office nie..

Pastu, xkan la aku asik nk text n gayut ngan bf aku je..pagi petang malam asik nak berkepit je ngn bf aku tu...die pn ade gak life nk buat..adehhh

Aku rase, lame-lame aku bole jadi gile la...terperap je..otak aku pn lame-lame berkulat sbb dh beberape bulan xgune..haishhh *sabar je la*

Aku skang, tengah survey keje-keje part time..nak tambah kan income...hope dalam mase yg terdekat nie dapat la...(*bole kumpul duit kawen sekali*) hehe gatal nye aku nie....

Dah la...malas nk type panjang2 pasal keboringan aku yg tahap xtau la...gaban la kot..hurghhhh!!! sterss....

No comments:

Post a Comment